3 Februarie 2011

V+O Communication, venituri in crestere cu 9% in 2010



Agentia de relatii publice V+O Communication Romania a inregistrat anul trecut o crestere de 9% a veniturilor, la 760.000 de euro, furnizand servicii de comunicare si marketing pentru un numar total de 30 de clienti.

„In ultimii trei ani am reusit sa crestem veniturile in mod constant. Evolutia pozitiva a V+O Communication din 2010 se datoreaza atat eficientei proiectelor de comunicare si PR implementate pentru clientii traditionali ai agentiei, care considera PR-ul o componenta majora in strategia de business, cat si castigarii unui numar mare de clienti noi, care au generat 46% din veniturile agentiei in acest an”, a declarat Loredana Visa, director general V+O Communication.

In prezent, echipa V+O Communication este compusa din 9 specialisti in comunicare, cu expertiza in IT&C, Consumer Healthcare, FMCG, Banking si HR & Recrutare.

In topul serviciilor oferite de V+O Communication in 2010 se afla media relations, comunicarea de criza, comunicarea de brand, social media si evenimente interne si de vanzari.

„Planurile V+O sunt de crestere si in acest an, cu un accent deosebit pe dezvoltarea verticalei de IT&C si extinderea celei de Retail. Pentru piata de PR in 2011 estimez cel mult o usoara crestere de 5% fata de nivelul din anul care tocmai s-a incheiat, tinand cont si de faptul ca si pentru principalele sectoare economice se estimeaza o crestere moderata, cuprinsa intre 4 si 7%”, a adaugat Loredana Visa.

In 2010, V+O a deservit 30 de clienti - cu 15% mai multi decat in 2009. Partenerilor traditionali ai agentiei, precum Cosmote, Germanos, OTE, Coca-Cola, SAP, Romalimenta, Arbo Interactive, Global Finance, BIRO Media Trading, li s-au adaugat in cursul anului trecut GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), La Fantana, 1&1 Internet, ATE Bank Romania, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Gazprom, Fundatia Alexandrion.



Citeste si