WPP, condus de Sir Martin Sorrell, a benficiat de achizitia companiei de cercetare TNS in octombrie 2008, care a contribuit la o crestere de 13%a veniturilor in 2009, pana la 12,1 mld. dolari.
In schimb, Omnicom a suferit in 2009 o scadere a afacerilor de 12%, pana la 11,7 mld. dolari, in linie cu industria afectata de reducerea bugetelor de promovare.
WPP este compania mama a agentiilor Grey, JWT, Ogilvy & Mather, United Network si Y&R precum si a retelelor media Mindshare, MediaCom, Mediaedge:cia si Maxus. La sfarsitul lui 2009, grupul avea 138.000 de angajati la nivel global, inclusiv cei angajati in companii asociate.
WPP detroneaza Omnicom si devine nr.1 in marketing la nivel global
Grupul de comunicare WPP a inregistrat anul trecut cea mai importanta crestere a veniturilor raportata de o companie publica din sectorul serviciilor de marketing, detronand astfel Omnicom din pozitia de lider, anunta Brandrepublic.
Te-ar putea interesa si: