Coca-Cola Romania si McCann PR au primit trofeul European Excellence Awards pentru cea mai apreciata campanie de PR din regiune dezvoltata pentru Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA 2010.
“Un element cheie al campaniei de comunicare a fost parteneriatul cu Gica Popescu, in calitate de Ambasador al Trofeului Cupei Mondiale FIFA in Romania. Implicarea si mesajele sale au cucerit publicul, impulsionandu-i pe foarte multi romani sa vina sa celebreze alaturi de noi bucuria si pasiunea pentru acest sport”, a declarat Lavinia Chican, Account Director McCann PR Romania.

European Excellence Awards premiaza campaniile de PR, la nivel international. Anul acesta au fost inscrise 1450 de aplicatii, din toata Europa.

In perioada 6-8 aprilie 2010, a avut loc in Romania Turneul Cupei Mondiale FIFA 2010, prezentat de Coca-Cola, care a cuprins in total 86 de tari de pe cinci continente.

Cititi si: Cum si-a facut Coca-Cola cea mai mare campanie de marketing din toate timpurile

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri