Agentia negociaza in prezent vanzarea unei participatii minoritare catre un alt grup de comunicare. “Avem doua variante. Prima este o agentie independenta, cu un actionar minoritar. A doua este agentia independenta de tip absolut. Insa nu vad un avantaj extraordinar in a fi independent doar de dragul de a fi independent”, a spus Sorin Tranca, precizand ca, cel putin pentru urmatorii ani, nu si-ar dori o preluare majoritara.
Recent, Friends Advertising a absorbit agentia de media Velvet Media, detinuta de IMSG. Pentru anul acesta, Tranca estimeaza ca 90% din veniturile Friends Advertising, de circa 1 milion de euro, vor fi generate din servicii de creatie, iar 10% din productie si media. Printre clientii actuali ai agentiei se numara Sensiblu, European Drinks, F64 si Bursa din Sibiu.
O familie de caractere romanesti si un premiu pentru scriitura creativa
Incepand din luna octombrie, Sorin Tranca se ocupa “cu jumatate de norma” de Fundatia Friends For Friends, un nou proiect al agentiei. Fundatia promoveaza “creativitatea practica”: proiecte creative si totodata utile. De exemplu, la sediul agentiei va fi expusa curand o galerie cu o prima familie de caractere (fonturi) romanesti, creata de doi artisti din Timisoara. Tranca isi propune sa inaugureze si o biblioteca cu 1000 de titluri din domeniul comunicarii si leadershipului, sa organizeze conferinte cu invitati internationali si evenimente de “street disruption” (precum aducerea in strada a unor mari artisti).
Printre planurile fundatiei, care anul acesta beneficiaza de un buget de circa 20.000 de euro, se numara si infiintarea unui mic laborator de cercetare, sustinerea si finantarea unor proiecte individuale si inaugurarea unui premiu pentru scriitori, dupa modelul Pulitzer. “Ce incerc sa fac e sa ajut oamenii sa aiba experiente mai valoroase”, a conchis Tranca.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: