“Demersul profilactic de consolidare a unui brand este, dupa parerea mea, cea mai curajoasa decizie pe care o poate lua o echipa de management de brand si cea mai dificila provocare pe care si-o poate asuma o echipa de consultanta de brand. In astfel de cazuri rarisime, fiecare dintre cele doua echipe are meritul de a fi indraznit sa transforme un brand solid intr-unul puternic si, totodata, valoros”, a declarat Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.
Auditul de brand desfasurat de catre consultantii BrandTailors a relevat faptul ca Magura, un brand cu o personalitate si asociatori de brand bine definiti, avea nevoie doar de o ajustare a platformei brandului, care sa lamureasca atributul functional unic pe care se cladeste fundatia unui brand puternic. La baza acestei ajustari de brand a stat imbogatirea retetei de produs cu lapte si miere.
Designul de ambalaj e menit sa asigure coerenta grafica in cadrul celor doua sub-categorii de produse din cadrul portofoliului: prajituri glazurate cu ciocolata cu lapte si prajituri glazurate cu ciocolata amaruie.
Conceptul de activare a produsului in magazine, care are ca obiectiv comunicarea retetei imbunatatite a prajiturilor Magura, a fost realizat tot de echipa BrandTailors, care a dramatizat cel mai important atribut al produsului: continutul bogat in lapte si miere, care face prajiturica „mmmmai pufoasa” si „mmmai gustoasa”.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Danis – audit de brand, Andreea Florea si Beatrice Danis – strategie de brand, Anca Andronescu, Andreea Florea, Cristina Ionescu si Ilinca Apetrei – project management, Melania Nemes – concept creativ, Melania Nemes si Janos Kurko – dezvoltare grafica, Mihai Parpalea - retusare imagine si pregatire de tipar.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: