30 Decembrie 2009

Google: In cativa ani nu vom mai vorbi despre publicitate online, ci despre publicitate



Adaptarea reclamelor TV la mediul online nu va fi un model de business care sa fie de viitor pentru Google si pentru partenerii sai din media in cazul in care aceste companii doresc sa beneficieze de potentialul internetului, scrie Financial Times, citand unul dintre oficialii motorului american de cautare.
“Ideea de publicitate online va disparea in cativa ani. Nu vom mai vorbi despre publicitate online, ci despre publicitate. Programele de radio si TV, presa tiparita, sunt toate distribuite prin internet si la un moment toate aceste diferente vor disparea”, a declarat pentru cotidianul britanic Nikesh Arora, director de vanari in cadrul Google.

Totodata, oficialul Google are incredere in cresterea veniturilor din publicitate ale gigantului american.

“Vrem sa facem mult mai multe angajari decat am facut in ultimele sase luni”, afirma Arora, adaugand ca Google nu are de gand sa se implice in business-ul de continut.

“Fundamental, noi suntem o companie de tehnologie. Daca te confrunti cu o problema tehnica imensa noi ne axam pe acest lucru", mai spune oficialul companiei americane.



Citeste si