In paralel cu lansarea celor trei statii TV grupul va incepe difigitalizarea statiilor pe care le opereaza deja.
De asemenea, dezvoltarea si consolidarea mediei electronice (online, radio, TV) si ridicarea nivelului profesional al angajatilor se numara printre prioritatile grupului.
“Chiar daca perioada dificila prin care trece piata de media inca nu s-a incheiat, actionarul majoritar a decis continuarea planului de investitii concomitent cu reorganizarea si restructurarea intregului grup. Dezvoltarea si consolidarea mediei electronice (online, radio, tv), precum si ridicarea nivelului profesional al angajatilor vor fi prioritati nu numai in planul de investitii, dar si obiectivul principal al managementului la nivel de grup”, spune Hurezeanu.
Acesta a adaugat ca Realitatea-Catavencu va continua investiitiile incepute in online si radio si va “exploata toate oportunitatile de business, inclusiv prin achizitii”. In ceea ce priveste printul, grupul va incerca “maximizarea veniturilor, inclusiv prin proiecte speciale si parteneriate in strainatate”.
Aceste proiecte vor fi administrate de actuala echipa de conducere, careia i s-a alaturat Sergiu Toader, pe o perioada de cinci ani, in functia de project manager la nivel de grup.
“In discutiile avute cu el (Sergiu Toader n.r.), am decis deja ca toti angajatii sa fie cuprinsi in programe de training specializate sau in sesiuni scurte de practica in redactii din strainatate pentru ca, evident, succesul acestor proiecte depinde fundamental de nivelul profesional al fiecaruia dintre voi”, afirma Emil Hurezeanu.
Grupul Realitatea-Catavencu are operatiuni in televiziune, radio, publishing si new media. Portofoliul Grupului cuprinde produse media precum Realitatea TV, The Money Channel, CineStar, ActionStar si ComedyStar, Academia Catavencu, Cotidianul si retelele Radio Guerrilla si Realitatea FM.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: