15 Mai 2009

Noua campanie GarantiBank, centrata pe outdoor si fara TV



Agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a lansat cea mai recenta campanie de promovare a gamei de credite GarantiBank. Campania are ca suport principal OOH-ul, completat de print, radio si Internet.
“Insight-ul de la care am pornit e un paradox usor de sesizat de catre toata lumea: pe de o parte, criza a adus scaderi substantiale de preturi la case, la masini ori si mai multe promotii la tot felul de produse. Pe de alta parte, accesul la creditare s-a restrans foarte mult ori chiar a disparut. Si-atunci apare frustrarea de a nu putea profita de ocaziile aparute. Iar daca auzi mai in fiecare zi, ba de pe la colegi, ba de pe la televizor, de masini aproape noi vandute la jumatate de pret pentru ca viitorii proprietari nu mai au cum sa plateasca leasing-ul, ori de case din Statele Unite scoase la licitatii cu pornirea de la un dolar, chiar ai impresia ca intreaga planeta ar fi la promotie. De aici – un concept simplu, cu un vizual viu, pretabil in primul rand pentru outdoor-ul dinspre care a pornit apoi catre presa, web si materialele POS, dar verbalizat si intr-o executie radio”, spune “Harald” Andrei Ignat, copywriter-ul campaniei.

Campania “Finantam orice oportunitate” a plecat din dorinta de a transmite mesajul ca GarantiBank are fonduri disponibile pentru creditare, spune Andreea Catuneanu, PR & Advertising Manager GarantiBank. Totodata, comisionul de acordare a fost redus la jumatate pentru orice tip de credit, iar comisionul de analiza a dosarului este zero.

“In contextul de piata actual, in care din toate partile suntem bombardati de mesaje referitoare la criza sau care sunt rezultat direct al acesteia, marea majoritate negative bineinteles, sa lucram la o campanie care iti arata partea plina a paharului a fost cu adevarat reconfortant. Si cred ca oricine vede materialele dezvoltate in cadrul campaniei va simti acelasi lucru”, este de parere Ina Olaru, Account Director, Cohn&Jansen | Ashley & Holmes

La realizarea campaniei au participat, din partea GarantiBank: Okan Yurtsever – Director Retail Banking & Bancassurance, Andreea Catuneanu – PR & Advertising Manager, Valentina Unguroiu – Senior PR & Advertising Officer, Cristina Mester – PR & Advertising Officer.

Din partea Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: Ina Olaru – Account Director, Alina Tudose – Director de Strategie, Andrei Cohn – Director de Creatie, Alex Stanciu – Art Director, “Harald” Andrei Ignat – Senior Copywriter, Lucian Moisei – DTP.



Citeste si