18 Februarie 2009

The Practice gestioneaza PR-ul companiei Regatta



Incepand cu luna februarie 2009, agentia The Practice gestioneaza activitatea de relatii publice pentru compania de consultanta si brokeraj in real estate Regatta.

In ultimii ani, Regatta si-a gestionat activitatile de comunicare prin intermediul unui departament intern de PR. La sfarsitul anului trecut, managementul companiei a decis insa sa externalizeze acest serviciu, demarand procesul de selectare a unei companii de consultanta in relatii publice.

„Anul 2009 se anunta a fi un an dificil pentru domeniul imobiliar, mai ales pentru sectorul rezidential. Regatta este mai putin expusa acestor riscuri deoarece si-a concentrat activitatea pe comercial, pe property management si pe consultanta in serviciile financiare, insa trebuie sa fim pregatiti. In aceste vremuri tulburi, calitatea serviciilor si a procesului de comunicare vor face diferenta intre protagonistii de pe piata”, a declarat Eduard Uzunov (foto), presedintele si fondatorul Regatta.

In cadrul acestui parteneriat, The Practice va furniza servicii de planificare strategica, consultanta de PR, relationare cu mass media si alti lideri de opinie, servicii editoriale, management de evenimente, CSR etc. Primul pas al colaborarii s-a finalizat prin realizarea planului de comunicare al companiei din real estate pentru 2009. Cele doua companii isi propun sa colaboreze pe termen lung, contractul fiind semnat pe o perioada initiala de 1 an.

„Avem o experinta vasta in comunicarea din real estate, portofoliul nostru de clienti cuprinzand de-a lungul timpului mai multe companii din acest domeniu. Suntem bucurosi ca putem impartasi experienta noastra partenerilor de la Regatta”, a spus Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice.

Presedintele Regatta: Scaderea preturilor in sectorul rezidential, o fata morgana



Citeste si