"Aceasta miscare strategica este un pas firesc prin care ne aliniem la schimbarile din reteua din care facem parte, dar este totodata si un avantaj competitiv in contextul economic actual", declara Stefan Iordache, managing director Starcom MediaVest Romania.
"Pentru a ne ajuta clientii sa regandeasca strategiile de marketing si pentru a-si imbunatati continuu performantele investiilor in media, atacam o pozitie de leadership prin integrarea capacitatilor celor 3 agentii sub un singur grup de cumparare media, PGM", a adaugat Cezar Batog, managing director Optimedia.
Optimedia se situeaza in primele zece agentii de media din Romania, cu peste 85% din cifra de afaceri data de bussines-ul local, dedicata expertizei in planning, optimizarii si eficientei pe baza studiului consumatorului precum si livrarii la timp a produselor de media. Printre clienti se numara Alpha Bank, Campofrio, L'Oreal Nestle, Hochland, HP, OMV, Petrom, Whirlpool, Sanofi, Telemobil, Zarea.
Starcom MediaVest Group (SMG), din cadrul caruia fac parte Starcom, Starcom Direct si MediaVest, este unul dintre cele mai importante grupuri de media full service din Romania. Din portofoliul SMG fac parte clienti precum Autoitalia, Avon, Cristim, Dacia/Renault, Friesland, GE Money, GSK, InBev, Kraft, P&G, Philip Morris, Samsung sau Western Union.
La randul sau, agentia Zenith Media reprezinta pe piata de media interesele unor advertiseri cum ar fi Bayer, BRD-GSG, Carrefour, ING Group, L'Oreal, Nestle, Reckitt-Benkiser, Toyota.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: