“Spotul dramatizeaza situatia unui patron de atelier de tamplarie, un nene suparat care, pentru a mai reduce din cheltuieli, instaureaza pentru toata lumea o regula simpla si eficienta: ai stricat, platesti. Amuzant este ca omul, fiind atat de pornit sa recupereze banii, ii imputa pana si Zanului renovarea tavanului prin care acesta isi face aparitia cu gandul sa-l ajute. Cam dur patronul? E doar un om serios, preocupat de afacerea lui. Ca toti oamenii intreprinzatori”, a spus Mihaela Neatu, Copywriter Next.
La realizarea spotului au participat Mihaela Neatu si Semida Duriga - copywriteri, Liviu David - Creative Director, Ingrid Weber, Sorin Popescu – Client Service Next si echipa Bancii Transilvania.
Spotul TV a fost facut in colaborare cu regizorul Radu Muntean si produs de Multimedia Est, operator Alex Sterian.
Noua campanie TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie si poate fi vazuta pe Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, Hallmark, TVR1 si 2, National Geographic, Discovery, Kanal D si The Money Chanel.
Banca Transilvania se afla in topul primelor 5 banci din Romania, in functie de active. Are un capital majoritar romanesc, iar Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, care detine 15% din capitalul social, este actionar semnificativ. BT este o institutie financiara cu reprezentare nationala, avand 524 de unitati si peste 6.000 de angajati.
Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de consultanta de marketing , creatie, media, PR, productie si BTL. Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Transavia, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra/Qfort, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Tetra Pak, BoConcept, Advent, Greenpeace, Salvati Delta, Ceramica Iasi, Flo & Jo si Fundatia Copii in Dificultate.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: