24 Octombrie 2008

Pleon Graffiti comunica pentru Novo Nordisk, liderul mondial in tratamentul diabetului

Novo Nordisk, lider mondial in productia de insulina si de medicamente pentru tratarea diabetului, a ales de curand serviciile de PR ale agentiei Pleon Graffiti.

Astfel, Pleon Graffiti va oferi companiei Novo Nordisk servicii de consultanta pentru promovarea imaginii de companie si de produs. Agentia va concepe si va implementa activitati de relatii publice (precum organizarea de evenimente, managementul relatiei cu presa si suport pentru proiectele de responsabilitate sociala ale companiei) la nivel national, avand ca scop principal promovarea valorilor Novo Nordisk si intarirea pozitiei de lider pe care compania o detine pe piata.

“Am cautat partenerul de PR potrivit si am ales Pleon Graffiti, in primul rand datorita experientei lor in domeniu, precum si a originialitatii proiectelor propuse. Suntem convinsi ca abordarea creativa si entuziasmul echipei se vor materializa in rezultate exceptionale pentru compania noastra.”, declara Bogdan Viasu, General Manager Novo Nordisk.

Colaborarea dintre cele doua companii a debutat in luna august a acestui an, cu lansarea campaniei de responsabilizare sociala “Noua ne pasa”, prin care Novo Nordisk a oferit sprijin bolnavilor de diabet din Romania. Acesta reprezinta un prim pas dintr-o serie de activitati de informare a populatiei in legatura cu modul de prevenire si tratare a diabetului, pe care Novo Nordisk le va desfasura la nivel national.

”Novo Nordisk are o experienta de peste 80 ani in dezvoltarea produselor pentru tratarea diabetului si acum Pleon trebuie sa spuna in Romania povestea celor 80 de ani. E povestea unui gigant danez tacut, un lider mondial intr-un domeniu extrem de sensibil, critic pentru supravietuirea unor oameni pe care mass-media ii considera „no news”. Trecand peste barierele de comunicare ale industriei medicale, vom face ca „vocea" acestui brand de succes sa ajunga la oamenii care doresc sa o asculte”, spune Mircea Tomescu, Managing Director Pleon Graffiti.

Cu sediul central in Danemarca, Novo Nordisk are in prezent aproximativ 25.800 de angajati in 79 de tari si isi comercializeaza produsele in peste 179 de tari.

Pleon Graffiti este divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, afiliata din ianuarie 2006 la Pleon, parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si parte a Omnicom. Printre clientii agentiei se numara Aldo & Accessorize, Arval, Automobile Dacia, Blue Air, Comisia Europeana, Egger, Eyemaxx, IEMA, Novo Nordisk, Oracle, Pagini Aurii, Pepsi, Renault, Salvati Copiii, Scandia Sibiu, Staer, Wrigley.



Citeste si