7 Decembrie 2007

Affichage Romania cumpara firma de outdoor Amco



Affichage Romania ocupa de azi pozitia a doua in clasamentul companiilor de outdoor romanesti, dupa achizitionarea companiei Amco si diviziei de outdoor a Amco Advertising. Affichage devanseaza News Outdoor, marindu-si cota de piata la peste 25%.

"Strategia noastra tinteste doua mari obiective: consolidarea pozitiei 2 pe piata de outdoor si introducerea mobilierului stradal in Romania impreuna cu partnerul nostru strategic, JCDecaux", a declarat, pentru Wall-Street, Lucian Palaz, CEO Affichage Romania.

Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita. In urma acesteia, Affichage isi extinde prezenta in peste 60 de orase, cu peste 3500 de fete publicitare, dintre care 1000 apartin companiilor Amco si Amco Advertising. Portofoliul de produse a crescut si el, Affichage detinand unipoluri pe drumurile nationale si partii de ski. Firma de outdoor devine principalul jucator de pe Valea Prahovei si din orasul Brasov.

”La inceputul lui 2006, ne-am propus obiectivul de a deveni numarul doi in Romania. Azi, acest obiectiv a fost atins, grupului Affichage Romania alaturandu-i-se companiile Romanian Billboard Network, Amco SRL si divizia de Outdoor Amco Advertising. La o piata estimata in 2007 la 50 milioane euro rate card sau 42 milioane euro net, Affichage Romania si Amco au, in acest an, o cifra de afaceri cumulata de 10,5 milioane euro”, declara Lucian PaIaz.

Echipa Affichage Romania este formata din 50 de angajati, 6 dintre acestia fiind angajatii Amco pana la momentul achizitiei.

Amco este una dintre primele companii de outdoor romanesti - infiintata in anul 1996 – ce isi concentra activitatea in centrul tarii, cu precadere in Brasov si in orasele invecinate, dar si in restul tarii. Impreuna cu Amco Advertising, cumuleaza o cifra de afaceri de peste 2 milioane de euro.

In decembrie anul trecut, Affichage Romania a cumparat compania locala de outdoor din zona Moldovei, RBN, pentru suma de aproximativ un milion de euro.

Grupul elvetian Affichage Group, numarul 6 mondial in publicitatea outdoor, a preluat Churchill View, numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, la inceputul anului 2006.



Citeste si