6 Decembrie 2007

Compania de media si publicitate indoor Monopoly Media, un nou plan de dezvoltare

Compania Monopoly Media a introdus un nou plan de dezvoltare care vizeaza introducerea de noi ecrane ultraperformante cu diagonala de 127cm (50’’) in locul ecranelor cu diagonala 106cm (42’’).

Primul pas a fost facut in magazinele Carrefour Feeria si Carrefour Orhideea unde in zona caselor de marcat au fost montate 24 de ecrane noi cu diagonala 127cm oferind cumparatorilor un confort vizual sporit! Costul investitiei se ridica la mai mult de 40 000 euro.

Pentru 2008 Monopoly Media urmareste schimbarea in toate retelele Digital Signage din Bucuresti si din tara a ecranelor de 106 cm cu ecrane ultraperformante cu diagonala 127 cm. Investitia preconizata se ridica la cateva sute de mii de euro.

Monopoly Media este cea mai mare companie de media si publicitate indoor. Opereaza pe piata de indoor din anul 2004 insa este prezenta pe piata romaneasca de media de mai bine de 15 ani;
Din iunie 2006 face parte din Grupul Realitatea-Catavencu, unul din cele mai importante grupuri media din tara.

Compania detine o retea de peste 2500 de ecrane in 54 de orase in Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza Romania, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonalds, clinici medicale, saloane de infrumusetare, CFR, FunLand, Sensiblu, Aeroporturi, Inmedio etc.



Citeste si