“Francizarea reprezinta o prioritate pentru consolidarea teritoriala precum si pentru o dezvoltare rapida. In cazul francizei din Iasi investitia noastra este de aproximativ 1500 euro / bar. In acest cost intra si mentenanta sistemului”, a declarat, pentru Wall-Street, Mihnea Manu, director executiv Monopoly Media.
Pentru a deschide o franciza Monopoly Media, sunt necesare, in primul rand, montarea unui server, a conecticii, a monitoarelor si a conexiunii la Internet de 1MB, folosita exclusiv pentru transmiterea de programe. Urmeaza semnarea unui contract Francizor (Monopoly) – Francizat, iar francizatul trebuie sa incheie, la randul sau, contracte cu locatiile.
Echipamentele sunt proprietatea Monopoly, iar francizatul plateste o taxa lunara pe locatie pentru fiecare echipament instalat, in functie de numarul de ecrane din fiecare locatie. Suportul video este reprezentat de ecrane plate plasma 106cm sau LCD 48cm amplasate in zonele cu timp mare de asteptare (bar, mese, etc).
BarTV are o emisie dedicata exclusiv unei retele de baruri, pub-uri, cafenele si cluburi. Programele difuzate variaza intre fotbal, stiri, emisiuni speciale pentru baruri, divertisment si lifestyle. Publicul-tinta al BarTV are varste cuprinse intre 20 si 35 de ani, cu venituri medii spre ridicat si cu inclinatie spre petrecerea timpului liber in afara casei.
In 2006, cifra de afaceri a Monopoly Media fost de 1.5 mil euro iar pentru 2008 aceasta este estimata la pana 3 mil de euro. Monopoly Media este cea mai mare companie de media si publicitate indoor. Opereaza pe piata de indoor din anul 2004 insa este prezenta pe piata romaneasca de media de mai bine de 15 ani;
Compania detine o retea de peste 2500 de ecrane in 54 de orase in Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza Romania, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonalds, clinici medicale, saloane de infrumusetare, CFR, FunLand, Sensiblu, aeroporturi, Inmedio etc;
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: