La doi ani după ce a schimbat numele HBO Max în doar ”Max”, Warner Bros. Discovery (WBD) revine asupra deciziei sale. Începând din această vară, Max va fi redenumit HBO Max.
Executivii WBD s-au răzgândit și au ajuns la concluzia că înlocuirea unei mărci bine-cunoscute (HBO) din numele serviciul de streaming nu a fost cea mai bună opțiune.
WBD spune că brandul HBO este cel mai bine cunoscut pentru conținutul său consistent și de înaltă calitate, acesta fiind lucrurl pe care compania dorește să se concentreze.
Această evoluție a fost, de asemenea, influențată de schimbarea nevoilor consumatorilor și de faptul că, în prezent, niciun consumator nu spune că dorește mai mult conținut, dar majoritatea consumatorilor spun că doresc un conținut mai bun, scrie Macrumors.com.
”În timp ce alte servicii răspund nevoilor de bază prin volum, WBD s-a distins în mod clar prin calitatea și poveștile sale distincte, și niciun brand nu a făcut acest lucru mai bine și mai constant în peste 50 de ani decât HBO”, spun reprezentanții companiei.
WBD spune că decizia de a reveni la HBO Max demonstrează dorința companiei de a utiliza „datele și cunoștințele consumatorilor” pentru „a se poziționa pentru succes”, sugerând că schimbarea numelui și efortul de a include conținut Discovery pentru un public mai larg nu au fost populare în rândul clienților.
Directorul general al WBD Streaming, JB Perrette, a declarat că, în viitor, HBO Max nu va oferi „totul pentru toată lumea”, ci „ceva distinct și minunat pentru adulți și familii”.
Serviciul HBO a trecut prin mai multe eforturi de rebranding de-a lungul anilor. Primul serviciu de streaming HBO a fost cunoscut sub numele de HBO Go, iar ulterior a devenit HBO Now. HBO Now a fost rebranduit ca HBO, apoi a devenit HBO Max. După aceea a fost doar Max, iar acum ne-am întors la HBO Max.