Instagram testează reclame pe care utilizatorii nu pot sări peste. În prezent, platforma de socializare permite oamenilor să treacă peste reclamele care apar în fluxul său principal de imagini și videoclipuri, precum și în fluxurile de Stories (Povestea mea) și Reels.
Instagram, platforma deținută de Meta testează o funcție care se numește „pauză publicitară”, care nu va mai permite utilizatorilor să treacă de reclamele apărute în fluxurile lor. Imaginile partajate online arată un cronometru cu o numărătoare descrescătoare înainte ca funcționalitatea normală să poată fi reluată, scrie BBC.
„Uneori este posibil să fie nevoie să vedeți o reclamă înainte de a putea continua să navigați”, au spus reprezentanții Instagram.
Instagram a confirmat BBC că un proces este în desfășurare.
„Testăm mereu formate care pot genera valoare pentru agenții de publicitate”, au spus aceștia într-o declarație, făcând precizarea că ar oferi noi actualizări dacă testul ar duce la modificări permanente de format. Într-o declarație ulterioară, Meta a transmis că „experimentează întotdeauna produse noi și soluții publicitare în conformitate cu tendințele în evoluție ale consumatorilor și cu nevoile de business avute”.
Sursa foto: Pexels
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: