“Medicamentul nostru scapa lumea de diaree, in timp ce activitatile si comunicarea noastra scapa lumea de dezinhibare, de subiecte tabu, de inchistare. Intentia noastra este sa intinerim brandul si, in timp, sa construim un brand cult. Pentru ca parintii si bunicii nostri sunt loiali brandului acesta ‘no matter what’, dar noi, tinerii il percepem ca invechit si ne-am indreptat spre alte antidiareice, brandul avand de suferit pe termen lung din cauza asta. Comunicam emotional si facem advertainment. si rezultatele vor veni de le sine. Pentru ca, in aceasta categorie de medicamente, produsele au cam acelasi beneficiu functional si personalitatea brandurilor, prin loializare, va fi cea care va incuraja in timp cumpararea”, a spus Simina Leotescu, head of strategic planning la Propaganda.
Agentia care s-a ocupat de campanie este Propaganda, ar dintre participantii la proiect sunt Bogdan Moraru – art director, Adrian Albu – copywriter, Tiberiu Bleoanca – ilustrator, Dan Moldovan – director de creatie, Simina Leotescu – head of strategic planning, Mihaela Giurca – account manager, Sonia Vlad – account manage, dar si cei de la Furazolidon, de unde au participat Camelia Cristolovean - product manager, Simona Mihai – director de marketing si vanzari.
“Mi-a placut mult ideea campaniei inca de la inceput. Sunt bucuroasa ca oamenii reactioneaza si scriu povesti. Numarul mare de vizitatori si de accesari pe YouTube intr-o perioada atat de scurta de timp sunt o dovada a faptului ca avem deja un raspuns pe piata, ca oamenii inteleg si au intrat in joc. Intentionam sa venim cu noi puncte de contact, sa mentinem viu interesul vizitatorilor. O sa vedeti. Nu vreau sa divulg nimic deocamdata”, adauga Camelia Cristolovean, product manager Furazolidon – un produs Terapia Ranbaxy.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: