Expozitia AdPrint, oferita anul acesta de Impression, cuprinde peste 300 de lucrari inscrise de echipe de creatie din tari precum Bulgaria, Italia, Spania, Belgia, Olanda, Slovenia, Germania, Turcia, Anglia, Franta, Slovacia, Rusia si Romania. Printre lucrarile expuse se numara si campania „Wonderbra Big Hands” (echipa de creatie: Altmann/Royer/Camensuli/Riboud/Dixon – Publicis Conseil, Paris) – castigatoare a trofeul Rock Angel pentru Best Print.
StudentFest 2007 se concentreaza pe cateva cuvinte menite sa contureze directia pe care societatea se va incadra in urmatorii ani: SINTETIC. Globalizare. Socializare. Sterilizare. Sectiunile in cadrul carora se vor exprima pareri legate de aceasta tema sunt domenii consacrate ale festivalului: literatura, fotografie, arte plastice, arhitectura, teatru, muzica, dans, film, precum si o sectiune noua cu un statut foarte actual in noul context social: Publicitate.
In completarea expozitiei AdPrint, activitatile in cadrul sectiunii vor consta in proiectii de spoturi publicitare, work-shop-uri, precum si o prezentare a istoriei publicitatii si evolutia acestui domeniu in Romania. Expozitia AdPrint poate fi vizitata in cadrul Universitatii de Vest din Timisoara.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: