Graffiti BBDO lanseaza campaniile de imagine pentru Pepsi Max si Pepsi Light

Graffiti BBDO lanseaza campaniile de imagine pentru Pepsi Max si Pepsi Light

Graffiti BBDO si Pepsi au lansat o noua campanie de imagine pentru cele doua branduri - pereche No Sugar: Pepsi Max, cu target masculin, si Pepsi Light destinat femeilor - un cuplu infailibil si fara pic de zahar.

Graffiti BBDO lanseaza campaniile de imagine pentru Pepsi Max si Pepsi Light Campania invita revoltatii impotriva �dulcegariilor� sa posteze articole pe blogul public �Makelovenotsugar.ro�. �Intr-o perioada in care esti asaltat din toate partile de mesaje dulci si foarte dulci, Pepsi se diferentiaza, ca intotdeauna prin atitudine si te invita pe www.makelovenotsugar.ro � un blog public unde oricine poate posta un articol, un comentariu, o poezie, un film sau imagini despre ce inseamna dragostea adevarata pentru fiecare. Fara dulcegarii!�, anunta comunicatul agentiei.

Cei care accepta provocarea si vor posta pe blog participa la tragerea la sorti pentru unul din premiile speciale de cuplu� o pereche de iPods nano (roz si albastru) si o pereche de ceasuri Swatch.

Campania se desfasoara aproape exclusiv in mediul online si este promovata printr-o campanie de bannere si machete in B 24 FUN.

Echipa creativa responsabila de acest proiect din partea Graffiti BBDO: Ema Prisca, Creative Director, Adina Basag, Copywriter, Diana Cristea, Art Director, Florin Dulgheru, Account Manager, Ana Sipciu, Account Manager, Cristian Calinescu, Account Executive, agentia de media a fost Media Direction iar planificarea media a fost supervizata de Cristi Mucichescu, Director Executiv Media Direction. Din partea PepsiCo International: Calin Clej, Marketing Manager CSD.

Personalizate pentru tine