Din 9 februarie, pe principalele canale nationale, ruleaza o noua executie TV caredesfunda narile. Conceptul creativ, dezvoltat de Starlink in urma pitch-ului organizat de Biofarm in luna ianuarie, porneste de la un insight pe cat de simplu, pe atat de relevant: un nas infundat poate crea neajunsuri dintre cele mai diverse.

Ce-ti poti dori de la un spray nazal? Un singur lucru: sa desfunde nasul infundat. Dar cum asta ni se parea prea general, am cautat o problema concreta si am ajuns la miros. De fapt, la lipsa lui. Iar de aici pana la gaborul fara miros n-a fost decat un pas. Ideea de politist care adulmeca in patru labe, cot la cot cu cainii, pantofi de criminal si pachete de cocaina, ni s-a parut destul de atractiva. Probabil ca mai putin incantat a fost Razvan, colegul nostru de la AV, care a jucat rolul principal. Si care, in dimineata in care a spotul a iesit pe tv, a primit telefoane de la amici care-l intrebau cand si-a descoperit aceasta inclinatie , povesteste Irina Codreanu, copywriter-ul spotului, intr-un comunicat al agentiei.

Spre deosebire de Bixtonimul clasic, cu picurator, Bixtonim Xylo este sub forma de spray, prin urmare mult mai usor de aplicat. Iar datorita xylometazolinei din formula, Bixtonim Xylo are efect mult mai indelungat, de 10 ore, ceea ce il face un fel de remediu heavy-duty. De aceea, ideea cu instructorul de miros care nu-si permite sa rateze si pentru acesta foloseste Bixtonim-ul in dotare ne-a placut foarte mult, a declarat Irina Nicolae, sr. product manager al Biofarm.

In dimineata dinaintea filmarii si-au desfundat nasul: Irina Codreanu Sr. Copywriter, Andrei Gurau Jr. Copywriter, Catalin Burcea Sr. Art Director, Luiza Binga Brand Comm Executive, Roxana Buha New Business Director, Stefan Voloaca Creative Director, Laura Baron AV Producer. Din partea Biofarm au participat: Irina Nicolae Sr. Product Manager, Mihai Sdrula PR Manager si George Constantin Marketing Director. Spotul a fost regizat de Bogdan Naumovici si produs de HiFi Productions.

Starlink este o agentie full-service, membra a grupului Starcom MediaVest. Echipa agentiei este compusa din peste 35 de profesionisti specializati in communication planning,research, strategie, creatie, media, productie si shopper marketing. De la inceputul anului, Starlink a adaugat in portofoliul sau clienti noi precum Abbott, Moet&Chandon, Brenac si Galmopan.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri