Revista Elle si-a crescut cu aproximativ 6% publicitatea pe paginile lunii martie, anul trecut, cand totalul de pagini publicitare era de 283.2, a precizat pentru publicatia AdAge, Carol Smith, senior editorial la Elle, revista care face parte din grupul Hachette Filipacchi Media U.S. M-am gandit ca o pagina de publicitate in plus fata de anul trecut va deveni cu adevarat agresiva pentru cititori, afirma el.
Harper's Bazaar, parte a Hearst Magazines, va avea 293,3 pagini de advertising in luna martie a anului acesta, mai multe cu 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Revista-sora, Marie Claire, a adaugat 13,3 pagini de reclama in editiile din martie, o crestere de 11%, totalizand 135,2 pagini. Si Cosmopolitan se poate mandri cu faptul ca paginile de advertising din martie au crescut cu 5%, numarand 143.
In cadrul Grupului Conde Nast Publications, celebra revista Vogue se asteapta sa transforme luna martie intr-o luna record, depasind cele 455 pagini publicitare expuse, stabilite in 2005. Un alt record va inregistra si revista W, a Grupului Conde Nast Publications, care va publica in martie 363 de pagini, cu 20% mai mult fata de expunerea publicitara de anul trecut. Cele mai multe pagini sunt de la Dolce & Gabbana, Ralph Lauren, Calvin Klein, Guess, Ferragamo, Prada, Louis Vuitton, a precizat Nina Lawrence, VP editor al revistei.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: