26 Octombrie 2006

Prima editie Verge, summitul digital OgilvyOne, in Europa Centrala si de Est

Verge, summit-ul golbal al marketingului digital organizat de OgilvyOne WorldWide, va ajunge pentru prima data in Europa Centrala si de Est, la sfarsitul lunii noiembrie. Verge CEE va fi organizat pe 28 noiembrie la Praga si va include delegatii din Romania, Ungaria, Rusia, Polonia, Ucraina si Cehia, tara gazda.
Verge CEE este a 11-a editie a unui eveniment de notorietate printre specialistii in marketing digital si interactiv, dupa editiile derulate in ultimii doi ani in New York, Paris, Londra, Frankfurt, Tokyo, Mumbai, San Juan sau Mexico City. El este deja consacrat ca locul de intalnire al principalilor jucatori din era digitala, si prima editie Verge CEE isi propune sa reprezinte acelasi lucru pentru zona CEE. OgilvyOne Romania va participa la acest eveniment printr-o delegatie formata din aproximativ 15 membri, printre care se numara oameni de marketing, presa si reprezentanti ai agentiei.

Suntem fericiti ca putem aduce summit-ul Verge si in CEE si suntem onorati de participarea unor jucatori importanti din marketing si media din Romania. Evolutia mediilor digitale a ajuns si in Romania la punctul in care produce shimbari majore in viata oamenilor, si implicit in viata marketerilor, a agentiilor si grupurilor media. La summit-ul pe care il organizam la Praga, sunt sigur ca delegatia romana va avea nu numai de invatat, ci si de impartasit experiente interesante, a declarat intr-un comunicat al companiei Cristofor Iosub, Deputy Managing Director OgilvyOne si 141 Romania.

Printre speaker-ii din cadrul evenimentului se numara lideri ai lumii digitale, precum Jerry Shereshewsky, Sales VP, Yahoo Inc. si Brian Fetherstonhaugh, CEO OgilvyOne WorldWide.Tema principala a summit-ului Verge CEE va fi adaptarea marketingului si agentiilor la noul univers media si la noul consumator din CEE: daca mediile digitale schimba lumea, in ce fel pot fi organizatiile de marketing, agentiile si media gata pentru aceasta schimbare? Dupa conferinta, OgilvyOne Romania va pune la dispozitia marketerilor si oamenilor de media interesati cele mai relevante informatii si subiecte discutate in cadrul summit-ului.

OgilvyOne WorldWide este cea mai larga si experimentata retea de comunicare one-to-one la nivel global, din punct de vedere al numarului de clienti si portofoliului de premii castigate. Reteaua numara 110 birouri in 56 de tari, inclusiv in Bucuresti si ofera clientilor sai servicii complete de marketing direct si interactiv, precum si servicii de consultanta dedicate construirii de relatii directe cu consumatorii. Lista de clienti globali include nume precum American Express, Cisco, GSK, IBM, Nestle, Unilever sau SAP. OgilvyOne WorldWide este o parte a grupului Ogilvy, detinut de WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internationale de comunicare.



Citeste si