Asiban face legea In "traficul salbatic"
Compania: Asiban
Titlul campaniei: "Cu un RCA, toti suntem datori!"
Obiectivul: Intre 250 si 500 de miliarde de lei prime incasate.
Conceptul: Paralela dintre "Vestul Salbatic" si "traficul salbatic". Pe soselele din Romania se conduce "salbatic", iar confruntarile se termina frecvent cu avarii ca duelurile dintre pistolari. In acest trafic, polita RCA Asiban e singurul prieten pe care te poti baza.
Publicul-tinta: Conducatori auto.
Mediile de derulare: TV (Pro TV, TVR1, National TV), radio (Kiss FM, Europa FM, Star FM), presa.
Agentia de publicitate: Departamentul propriu
Bugetul: Aproximativ 500.000 euro brut.
Unita arunca cu premii
Compania: Unita
Titlul promotiei: "Toate asigurarile RCA Unita sunt castigatoare". Premiile se acorda instant in bonuri de carburant sau produse cosmetice.
Obiectivul: Consolidarea cotei de piata pe segmentul RCA.
Conceptul: Dezvolta ideea de castig dublu: pe de o parte, castigul din premii, pe de alta parte, asigurarea la o companie parte a unui grup european foarte bine cotat, Wiener Stadtische.
Publicul-tinta: Soferi, persoane active ce au tendinta de a cheltui mai mult.
Mediile de derulare: TV (TVR1, Pro TV), radio (Europa FM, Kiss FM), presa.
Agentia de publicitate: Sage International.
Bugetul: Nedeclarat.
Agras a intrat doar pe presa si radio
Compania: Agras
Titlul campaniei: "Fara batai de cap, fara birocratie".
Obiectivul: Cresterea cotei de piata si incheierea a aproximativ 150.000 de polite.
Conceptul: Campania vrea sa arate ca "suntem operativi in solutionarea dosarelor si a altor cereri ale clientilor nostri".
Publicul-tinta: Posesorii de autoturisme, fara diferentiere in functie de venituri, varsta sau sex.
Mediile de derulare: Radio si presa.
Agentia de publicitate: Print-Net.
Bugetul: Aproximativ 85.000 euro: 27% print, 73% radio.
Carpatica iti pune centura de siguranta
Compania: Carpatica Asigurari
Titlul campaniei: "Mai tare ca centura de siguranta". Premii instant: reduceri, bonusuri, tichete-cadou.
Obiectivul: Cresterea cotei de piata.
Conceptul: Definirea identitatii marcii Carpatica si particularitatile ofertei: tarife mici, cadouri mari, promptitudine. Ideea de siguranta a asigurarii RCA Carpatica indusa si de centura de siguranta.
Mediile de derulare: Posturile locale Antena 1, Europa FM, radio local, presa locala si nationala. Agentia de publicitate: Intermedia (Sibiu), Momento (Roman). Bugetul: Aproximativ 200.000 euro, din care 45% presa, 20% TV, 35% radio.
O noutate pe piata asigurarilor RCA
Compania de asigurari: BCR Asigurari SA
Titlul campaniei: "Asigurarea RCA produs nou in oferta BCR Asigurari"
Obiectivul: Cresterea vanzarilor si a notorietatii, ajutata de marca BCR.
Conceptul: RCA este un nou produs in oferta BCR Asigurari, are o oferta avantajoasa, iar compania este una dintre cele mai solide, cu o retea vasta de unitati.
Mediile de derulare: radio (local si national), presa scrisa (local si national)
Agentia de publicitate: Mercury Promotions media nationala, Papaya Advertising media locala.
Bugetul: Nedeclarat. Presa: 61%, radio: 39%.
Daca esti curios, ajungi la Astra
Compania: Astra Asigurari
Titlul campaniei: "Curiozitate".
Obiectivul: Atragerea prin promotie (premii de doua miliarde lei) a unui segment de piata care ulterior sa fie fidelizat.
Conceptul: Stickerul de pe masina din fata declanseaza intriga spotului si activeaza curiozitatea. In acelasi timp, vinde mesajul acestuia cand curiozitatea privitorului e maxima.
Mesajul panotaj: "Daca esti la volan si insisti sa citesti acest text, fa-ti RCA la Astra".
Publicul-tinta: Posesorii de automobile, preponderent barbati din mediul urban.
Mediile de derulare: TV, radio, presa si outdoor. Agentia de publicitate: Focus/Publicis (creatie), Optimedia (media).
Bugetul: Nedeclarat. Cea mai mare parte pe TV, radio si ziare, secundar pe outdoor.
Asirom mizeaza pe Garcea
Compania: Asirom
Titlul promotiei: "Cele mai mici preturi, cea mai buna oferta."
Premii oferite: un Nissan Terrano prin tragere la sorti, tichete cadou Accor pentru persoanele fizice.
Conceptul: S-a apelat la un personaj cu mare popularitate, Garcea, intruchiparea imaginii politistului cu care conducatorul auto se afla in permanenta opozitie. Contrastul intre seriozitatea ofertei si comicul replicilor personajului urmareste sa-l determine pe spectator sa se situeze de aceeasi parte a baricadei cu asiguratorul.
Mediile de derulare: TV (Pro TV, TVR1), presa (sapte ziare si o revista), radio (Pro FM, Romania Actualitati, Europa FM, Radio 21)
Agentia de publicitate: Emisfere SRL
Bugetul: Nedeclarat.
Pe masa de masaj de la Allianz-Tiriac
Compania: Allianz-Tiriac Asigurari
Titlul campaniei: "Tratament preferential".
Obiectivul: Dublarea cotei de piata pe segmentul persoanelor fizice.
Conceptul: Allianz-Tiriac isi onoreaza intotdeauna platile la timp si astfel service-urile auto accepta foarte usor o polita RCA de la Allianz.
Avantaj competitiv: este o firma care isi respecta angajamentul, platind intotdeauna daunele la timp. Publicul-tinta: Eterogen, persoane din mediul urban (+50.000), responsabile.
Mediile de derulare: TV (TVR1, Pro TV, Antena 1, Realitatea TV), presa (opt ziare nationale si trei reviste), Internet.
Agentia de publicitate: Leo Burnett creatie, Media Direction - media
Bugetul: Nedeclarat. TV: 73%, presa: 26%, Internet: 1%.
Cosmaruri cu bogatasa de la Omniasig
Compania: Omniasig
Titlul campaniei: "Asigurarea Obligatorie Auto te scapa de cosmaruri. Cel mai mic pret, cele mai bune servicii! Asta da asigurare!"
Obiectivul: O cota de piata superioara celei din 2004 si promovarea imaginii Omniasig ca o companie stabila, de incredere, cu servicii de calitate.
Conceptul: Cand nu ai asigurare si lovesti masina unei doamne bogate, s-ar putea sa ti se ceara mai mult decat bani. Mesajul, ascuns partial sub o conotatie sexuala, e simplu: Omniasig ofera cel mai mic pret si cele mai bune servicii.
Publicul-tinta: Eterogen, in principal barbati cu varste intre 25 si 50 de ani.
Mediile de derulare: TV, radio, presa.
Agentia de publicitate: Heep Media creatie, Universal McCann media. Bugetul: Nedeclarat.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: