Acest eveniment simbolizeaza o maniera amuzanta, ludica, in care societatea poate intra in contact cu valorile francofoniei. Timp de doua ore, spectacolul ofera sansa descoperirii tuturor aspectelor francofoniei, vazute prin ochii creatorilor de publicitate: particularitati lingvistice, diversitate culturala, viata de zi cu zi a tarilor francofone, evolutii sociale in timp, vedete ale francofoniei, rezonante la cauzele nobile, idei novatoare, creativitate. Demonstratia publicitara este, in fond, o calatorie prin cele patru colturi ale Globului, ale culturii francofone si ale limbii franceze.
Programul cuprinde, printre altele, cinematografia publicitara a lui Jean Luc Godard, animatii publicitare create de Paul Grimault, autorul celebrului film de animatie Le Roi et lOiseau, primul spot francez avand ca tema homosexualitatea, spotul realizat pentru ALLIANCE FRANCAISE, refuzat de BVP (Biroul Francez de Verificare a Publicitatii), super productia semnata Matthieu Kassovitz pentru Serviciul Cailor Ferate Franceze sau unele dintre cele mai bune spoturi sociale francofone ale anului: REPORTERS SANS FRONTIERES, LE SECOURS POPULAIRE, LE SIDACTION, LA LUTTE CONTRE LE TABAC, HANDICAP INTERNATIONAL, LA SECURITE ROUTIERE.
Evenimentul nu va fi insa deschis publicului larg, potrivit reprezentantilor Fundatiei DaKINO, participarea fiind doar pe baza de invitatie.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: