De asemenea, 400 de suporteri ai echipei Athletic Bilbao, care au asteptat ani de zile pentru ca favoritii lor sa joace finala Europa League, au aterizat in Budapesta, desi pe biletele lor scria ca meciul va avea loc pe Arena Nationala din Bucuresti.
“Dragi romani, pentru ca pe batonul ROM scrie Bucuresti, noi credem ca e de datoria noastra sa incercam sa punem capat confuziei. ROM prezinta campania <<Bucharest, not Budapest>>. Share cu toata lumea si hai sa-i ajutam pe straini sa nu mai greseasca!”, se arata in mesajul postat pe pagina de Facebook a brandului ROM.
In urma cu trei ani, ciocolata ROM a ales sa se promoveze printr-o campanie neconventionala – si-a pus pe ambalaj steagul american. Ideea schimbarii ambalajului a aparut in urma unui studiu prin care McCann Erickson urmarea sa afle ce e “autentic romanesc” pentru tinerii din Romania. Rezultatele studiului, format din sase focus grupuri si doua chestionare online, au aratat ca, atunci cand vine vorba despre Romania, oamenii au tendinta sa vorbeasca doar despre partile negative. Singurele aspecte pozitive mentionate in research au fost istetimea romanilor, simtul umorului si capacitatea lor de a “se descurca”.
Ciocolata ROM, detinuta de compania Kandia Dulce, implineste anul viitor 50 de ani de la lansarea pe piata.
Kandia are o traditie de 120 de ani, iar in 2010 a revenit in portofoliul familiei austriece Meinl, dupa cativa ani in care a fost detinuta de gigantul Cadbury. Kandia Dulce a preluat la sfarsitul anului 2011 compania Supreme Chocolat, iar in 2012 a achizitionat Heidi Chocolat de la grupul elvetian Laderach.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: