Dorim ca toti clientii nostri sa poata accesa orice informatie gasesc necesara despre produse, despre companie, sa poata vedea ce aleg sa consume, ce ingrediente folosim. De aceea am hotarat lansarea unei noi pagini care sa prezinte marcile in contextul general al companiei, a declarat Khaled El Solh, Executive Director, grupul Caroli Foods.
Pagina web a fost creata folosind tehnologia Flash, pentru a le oferi vizitatorilor o experienta vizuala placuta si pentru a permite integrarea oricarui tip de format multimedia. in acelasi timp, aceasta tehnologie face posibila actualizarea paginii in timp real, fara ca vizitatorul sa trebuiasca sa reincarce pagina pentru a accesa continutul nou. Proiectul a fost realizat de echipa Caroli Foods in colaborare cu agentia de publicitate Saatchi&Saatchi (creatie) si compania clujeana Eurobit (dezvoltare tehnica).
Luna aceasta, Caroli Foods a demarat constructia unei fabrici dedicate exclusiv produselor crud-uscate. in 2005, capacitatea de productie a companiei a crescut cu 50%, iar in 2006, strategia Caroli Foods vizeaza continuarea acestei cresteri, pana la dublarea capacitatii actuale.
A doua fabrica a Grupului Caroli Foods va produce aproximativ 200 de tone de mezeluri pe luna, intr-o diversitate de sortimente de la Salam de Sibiu la Salam Banatean si babic. Unitatea de productie va fi data in functiune la sfarsitul lui 2006 si este amplasata in zona industriala a orasului Pitesti. Prin investitia de 4 milioane de Euro, vom crea 150 de locuri de munca noi a declarat Talal El Solh, CEO & President, Grupul Caroli Foods.
Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania, cu o cota de piata estimata de 12%. Grupul produce trei marci de mezeluri: Caroli, Gourmet si Familia, ingloband peste 150 de produse, dintre care 41 lansate in 2005.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: