13 Februarie 2012

Ursache, Grapefruit: Sunt directori de marketing care nu si-au intalnit consumatorii in ultimii doi ani



"Stiu directori de marketing care in ultimii doi ani nu au intalnit consumatorii carora vor sa li se adreseze", a afirmat Marius Ursache, chief creative officer si cofondator al agentiei de branding si digital Grapefruit, in cadrul evenimentului World Information Architecture Day.
“Ca sa faci un produs care sa fie pentru utilizatori trebuie sa ii cunosti. Utilizatorii au alte modele mentale decat noi, majoritatea vor mai putine aplicatii decat vrem noi. De exemplu, in cazul platformelor pentru online banking ai senzatia ca sunt facute fie de ingineri fie de bancheri”, spune Ursache.

Grapefruit este o agentie infiintata in 1999 la Iasi care pana acum a lucrat pentru clienti precum Antibiotice, Azuga, Alevia, Labormed, Mercury360, Prigat, Transavia, Kober Zertifikat, NNDKP, Dacia, Renault, ING Bank, OTP Bank, Pfizer, Abbott Laboratories, Kanal D, sau Connex.



Citeste si