24 Mai 2011

Campania "Noul Rom", premiata la SABRE si la New York Festivals



Campania de comunicare prin care batonul de ciocolata Rom si-a pus pe ambalaj steagul american a fost premiata la festivalurile internationale New York Festivals si SABRE Awards.

McCann Erickson Romania a castigat, la Praga, un Golden Award in cadrul competitiei SABRE Awards, in categoria Consumer Marketing – Existing Product, pentru campania Rom: Changing the Romanian Flag, derulata pentru clientul Kandia Dulce.

La inceputul acestei luni, campania pentru Noul Rom a mai castigat trei premii si peste Ocean, in cadrul editiei din 2011 a New York Festivals: o medalie de argint si doua de bronz la sectiunile “Marketing Effectiveness: Consumer Products and Services”, respectiv “Integrated Media: Product & Service” si “Public Relation/Brand Communications: Product and Services Consumer”.

“Ne bucuram foarte mult pentru premiile castigate de ROM, pentru ca, in primul rand, demonstreaza ca, iata, criza poate fi o oportunitate pentru acei clienti si acele marci care dovedesc leadership si viziune. Apoi, argintul castigat la categoria eficienta la New York recredibilizeaza creativitatea ca tool de business si de comunicare”, spune Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson, despre premiile castigate.

Campania “Noul Rom” a avut ca obiectiv transformarea batonului de ciocolata Rom, nascut in anul 1964, intr-un brand relevant pentru tineri. Ideea de la care a pornit intreaga campanie a fost aceea de a stimula sentimentul national in randul tinerilor din Romania, iar acest lucru a fost posibil prin aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic romanesc intr-unul americanizat, cu steagul american in locul celui romanesc pe ambalaj.



Citeste si