A treia ediție Chocolate Saga începe vineri, 14 iunie, cu 30 producători de ciocolată din România, 5 internaționali (Polonia, Moldova și Bulgaria) și peste 30 de companii din domeniile conexe. Este prima ediție care găzduiește o secțiune de business to business, cu materii prime și echipamente în valoare de peste 30 de milioane de euro.

Din atracțiile expoziției: înghețată cu gust de magiun și pâine prăjită, bomboane cu cătină, ciocolată cu pătrunjel, trufe cu urdă, praline pe bază de sfeclă sau înghețată cu gust de… colivă. Pe tot parcursul evenimentului se vor desfășura ateliere pentru adulți și copii, precum și un concert Mascotele Zurli.

Chocolate Saga ediția III începe mâine, 14 iunie, orele 12.00, la Sala Palatului din București și va dura până duminică, 16 iunie. Biletele se găsesc pe entertix.ro și costă 20 de lei, iar copiii sub 10 ani au gratuitate.

"În ciuda aparențelor, munca din laboratoarele de cofetărie se bazează mult pe cercetare. Maestrul ciocolatier trebuie sa stăpânească atât de bine procesele și reacțiile chimice încât sa poată crea gusturi incredibile, care durează și care sunt sănătoase pentru corp. Nu ne așteptam să ne trezim și cu ciocolata-medicament, dar spre marea noastră bucurie chiar asta se întâmplă la aceasta ediție” spune Adina Istrate, organizator Chocolate Saga.

Cofetăriile DULCELLE, câștigătoarea premiului pentru cea mai buna pralina în 2019, vin cu o inovație în materie de cercetare de laborator de cofetarie – pralina care scade glicemia. Glicemia va fi testata live, în timpul târgului, de către dr. Ioana Mușetescu înainte și după ingerarea ei, pentru a putea demonstra efectele benefice ale acesteia.

“Am creat de curând, împreună cu Gabriela Berechet, doctor în gastrotehnică, o pralină absolut senzațională, care ar trebui să scadă glicemia. Ea conține magiun de Topoloveni, cu cicoare și ovăz dar și inulină, un ingredient natural din cicoare despre care se știe că scade glicemia”, menționează, Carmela Dragomir, fondatoarea Cofetăriilor Delice.

Piața candy bar se dublează de la an la an

"Cererea pentru candy bar crește constant, cu aproximativ 30% de la an la an. Candy barul a devenit punctul central al oricărei petreceri, iar valoarea lui nu se rezumă doar la felul extraordinar în care arată sau la gusturi, ci îndrăznesc să spun că a trecut dincolo de asta. Simt că punem în candy bar ceva din felul de a fi al gazdelor petrecerii. Ca și cum noi, cofetarii, trebuie să simțim esența petrecerii respective și să o transpunem într-o operă de artă. Este "tabloul în ulei" al petrecerii din secolul XXI", consideră Andra Ioana Bunea, reprezentantă a Confetăriilor Dulcelle.

Casa Capșa, bomboanele Bucuria și Heidi se vor alătura ediției de anul acesta a Chocolate Saga.

Sursa foto: Wall-Street.ro, Chocolate Saga

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri