Nu putem spune că nu admirăm femeile stilate, care afișează piese de brand în ținutele zilnice. Urmărim pe rețelele de socializare dive care își expun nonșalant achizițiile la care multe dintre noi visează adesea.

Pe lângă haine, pantofii și gențile sunt printre cele mai râvnite. Acestea din urmă au darul de a completa o ținută, fără să mai ținem cont de utilitatea lor indiscutabilă. Însă nu toate sunt la fel. Unele sunt produse de serie, de o calitate mai scăzută.

Însă, cele care doresc să poate ceva cu adevărat prețios, apelează la gențile de lux. Ele sunt mult mai mult decât simple accesorii. În această societate bazată mult pe consumerism, acestea sunt un simbol al statutului, al stilului, al rafinamentului. Desigur, nu este suficient să posezi o geantă de lux.
Atunci când ții în mâna o piesă scumpă trebuie să afișezi o atitudine anume. Există chiar branduri care te pun pe liste lungi de așteptare până să-ți ofere geantă respectivă. Astfel, geanta sau poșeta a devenit un element esențial al identității personale. Atunci când cumperi o geantă de lux faci o declarație de stil, arătând lumii puterea pe care o ai.

Calitatea materialelor din gențile de lux

Cum spuneam, nu orice asemenea piesă poate fi considerată ca atare. Luxul înseamnă scump, dar și calitate. Acesta ar fi unul din principalele motive pentru care gențile de lux sunt atât de apreciate.

Calitatea materialelor din care sunt fabricate este una foarte mare, având garanția unei vieți de purtare. Ele trebuie întreținute într-un anumit fel, adesea fiind însoțite de certificate de garanție sau instrucțiuni.

Există branduri renumite, de la marile case de modă, cu o tradiție veche de decenii. Acestea folosesc numai textile sau piele scumpă. Pielea de vițel, aligator, șarpe sau struț nu doar că arată bine, dar și rezistă în timp.

Cu grijă adecvată își vor păstra frumusețea ani la rând. Se caută piele fără defecte, uneori acesta fiind adusă cu mari sacrificii. De aceea unele sunt extrem de scumpe, iar timpul de așteptare pentru ele este destul de mare.

Detalii extraordinare create cu măiestrie

Nu sunt piese de serie. Am mai specificat acest lucru, dar ținem să subliniem asta de fiecare dată. Fiecare geantă de lux ar putea fi considerată o operă de artă. Marile branduri angajează doar artizani extrem de talentați.

Aceștia au ani de experiență, pe care îi folosesc în cel mai bun mod. Cei care creează genți acordă atenție fiecărui detaliu, de la cusături până la finisaje. Măiestria lor nu este doar despre a crea un produs funcțional.

O geantă creată manual, într-un timp destul de mare, va fi mai mult decât un accesoriu. Va spune o poveste sau va fi un simbol. De exemplu, unele dintre ele sunt legate de anumite personalități precum Jane Birkin, Coco Chanel, Elizabeth Taylor sau Grace Kelly.

O geantă de lux este o investiție

Spre deosebire de piesele de serie care rareori au o valoare în timp, cele de lux au un alt statut. Achiziționarea unei genți de lux nu este doar un capriciu de moment. Sunt genți care costă o adevărată avere, fiind uneori scoase la licitație.

De exemplu, cea mai scumpă geantă din lumea este creată de bijutierul Mouawad. Această costă 3.8 milioane de Dolari, având undeva la 4000 de diamante. De aceea, aceste piese sunt adesea investiții sigure, deoarece piața de lux este stabilă.

Să nu mai spunem de faptul că este în continuă creștere. O geantă de lux bine întreținută poate fi revândută la prețuri impresionante. Dacă ai o asemenea geantă, o poți vinde oricând pentru că există anunțuri precum cumparam genti de lux originale.

O geantă te “îmbracă” pentru succes

Nu cred că trebuie să mai punem în discuție acest lucru. Este o realitate faptul că obiectele de lux sunt adesea asociate cu succesul. O geantă de lux este, indiscutabil, un simbol puternic al statutului.

Asta pentru că nu oricine își permite o geantă Birkin de câteva sute de mii de Dolari sau Euro. De aceea, vedetele sunt văzute purtând astfel de accesorii. Ele au suficientă putere financiară în acest sens.

Mai mult, au o imagine în care trebuie să investească constant. Asta nu înseamnă că, dacă îți permiți, nu poți purta o geantă scumpă. Totuși, trebuie să știm că sunt branduri care decid să-și asocieze numele cu anumiți clienți.

Mai sunt și cazuri când unele vedete sunt refuzate de anumite branduri, deoarece există unele controverse. De aceea putem spune că o geantă de lux este o carte de vizită în societate.

Design de lux care inspiră atemporalitate

Nu vei vedea o geantă scumpă care să aibă o formă ce nu spune nimic. În general, cele mai multe astfel de piese au un design care va fi la modă zeci de ani.
Brandurile cunoscute investesc mult în acest aspect. Prin studii de piață știu ce forme sunt cele mai iubite sau purtate în timp. Fiind investiții nu tocmai ieftine, aceste branduri știu că o asemenea geantă nu poate fi purtată un sezon.

De aceea sunt considerate piese clasice. Ele vor putea fii folosite chiar decenii, fără a se demoda.

Gențile de brand pot fi personalizate

Așa cum am menționat, unele branduri fac liste de așteptare. Sunt cliente cu un potențial financiar fabulos, care au anumite preferințe. De aceea, unele genți pot fi personalizate. Poți alege culoarea, materialul, chiar și inițialele trecute pe geantă.

Asta înseamnă să fi client exclusivist pentru ei. De asemenea, poate fi o adevărat onoare să poți cumpără o geantă care știi că a aparținut unei personalități.

Gânduri finale despre gențile de lux

Nu credem că mai încape îndoială despre cât de avantajos este să deții o asemenea piesă. Nu numai că este o investiție identică cu o bijuterie sau un ceas.
Geanta de lux este un statement, un element demn de afișat. Cu ajutorul ei poți arată lumii că ai succes, că ai o anumită poziție în societate.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri