Aceasta functiune a centrului exista in continuare, insa ca urmare a noilor investitii, compania a trasformat spatiile nefolosite din cladire, care cu ani in urma serveau ca birouri, in sali de training, atat in zona de beauty, cat si in cea de leadership pentru lideri.
In prezent, centrul deserveste cei 20.000 de reprezentanti din Bucuresti.
O alta modificare este amplasarea unor computere in centru, astfel incat reprezentantii sa poata plasa comenzi noi, chiar atunci cand le ridica pe cele vechi.
Ca business, Avon a avut un 2011 cu circa 5% mai slab decat 2010, spune Razvan Diratian, directorul general al Avon (foto). Anul acesta a fost de asemenea unul dificil, compania inregistrand, ca intreaga piata, o scadere. Totusi, Diratian spune ca pe primele luni ale anului, Avon Romania a reusit sa isi creasca cota de piata cu 1-2 puncte procentuale, iar din a doua parte a anului se asteapta la o imbunatatire.
“De cativa ani lucram cu doua scenarii, unul de crestere si unul de scadere si aveam destula flexibilitate incat sa ne schimbam abordarea. Spre exemplu, daca vom simti o revigorare, putem creste amploarea unor lansari, evenimente”, a explicat Diratian, care a adaugat ca ponderea rau platnicilor in randul reprezentantilor Avon este foarte mici, asteptandu-se sa nu depaseasca 2% in acest an.
Compania are in prezent la nivel de tara circa 130.000 de reprezentanti, din care 40-45% in mediul rural. Mediul rural este de altfel si miza companiei in acest an, Avon dorind sa creasca ponderea mediul rural cu circa 5 puncte procentuale pana la finalul anului.
“Paradoxal cosul de consum din mediul rural nu difera prea mult de cel din mediul urban”, spune Diratian, care a adaugat ca valoarea medie a unei comenzi este de 40-50 euro in cadrul Avon.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: