Profitul net al Credit Suisse, a doua institutie de credit elvetiana dupa valoarea de piata, a scazut cu 74% in cel de-al treilea trimestru, comparativ cu perioada similara a anului trecut, la 609 milioane franci elvetieni (629 milioane dolari), in timp ce veniturile au coborat cu 30%, informeaza Mediafax.
Veniturile nete ale Credit Suisse s-au situat, in al treilea trimestru, la 6,3 miliarde de franci elvetieni (6,5 miliarde dolari), comparativ cu 8,92 miliarde franci (9,23 miliarde dolari) in perioada corespunzatoare a anului trecut. Totodata, cheltuielile operationale au scazut cu 11%, la 5,56 miliarde de franci elvetieni (5,75 miliarde dolari).

"Toate diviziile au fost profitabile, in pofida unui trimestru dificil, caracterizat de o cerere redusa. Disciplina din investitii plaseaza Credit Suisse pe o pozitie buna pentru a profita de revenirea pietei", se arata intr-un comunicat al bancii.

Divizia de Private Banking a raportat un profit inainte de taxe de 836 de milioane de franci elvetieni (866 milioane dolari), cu 4% peste nivelul din cel de-al treilea trimestru al anului trecut. Veniturile nete ale unitatii s-au situat la 2,82 miliarde de franci (2,93 miliarde dolari), fata de 2,83 miliarde franci in aceeasi perioada din 2009.

Din operatiunile de Investment Banking, Credit Suisse a inregistrat un profit, inainte de taxe, de 395 milioane de franci elvetieni (409 milioane dolari), cu 77% sub cel din perioada corespunzatoare a anului trecut. Veniturile au coborat cu 32%, la 3,42 miliarde de franci (3,54 miliarde dolari).

Unitatea de asset management a consemnat o scadere de 57% a profitului, inainte de taxe, la 135 de milioane de franci elvetieni (139,8 milioane dolari), si un declin de 24% al veniturilor nete, la 582 milioane de franci (602,6 milioane dolari).
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri