In 2008, CEO-ul Kraft a avut castiguri in valoare de 18,7 mil. dolari.
Sub conducerea sa Kraft Foods a semnat in luna ianuarie contractul de preluare a producatorului britanic de dulciuri Cadbury pentru suma de 19 mld. dolari.
Dupa mai mult de patru luni de discutii aprinse si declaratii acide, Cadbury a acceptat oferta gigantului american, in conditiile in care Kraft Foods s-a pliat pe interesele managementului si actionarilor producatorului britanic, marind valoarea tranzactiei si punand accentul pe lichiditati si pe actiuni oferite.
Totul a inceput in luna august 2009, pe aeroportul din Lisabona, cand presedintele Cadbury, Roger Carr, a primit pe telefonul mobil un mesaj din partea CEO-ului Kraft, Irene Rosenfeld, prin care aceasta ii solicita o intrevedere. Lucru care s-a si intamplat, o saptamana mai tarziu, in biroul lui Carr, unde, oficialul Kraft i-a prezentat o oferta initiala de preluare. Intalnirea a durat 20 de minute, Carr refuzand la momentul respectiv oferta.
Tranzactia a avut loc in conditiile in care Kraft era obligat sa prezinte o oferta finala pana la sfarsitul zilei de 19 ianuarie. Ultima runda de discutii a fost initiata de Kraft in cursul zilei de luni, 18 ianuarie, potrivit unor surse apropiate situatiei.
Kraft este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare si bauturi din lume, cu venituri anuale care depasesc 37 de miliarde de dolari, cu peste 100.000 de angajati si peste 180 de unitati de productie in intreaga lume. Compania este cotata la indicele bursier S&P 100 (NYSE: KFT) si Indicii Dow Jones si Ethibel. Printre marcile Kraft se numara: branzeturile, semipreparatele si dressing-urile Kraft, mezelurile Oscar Mayer, crema de branza Philadelphia, cafeaua Maxwell House; prajiturile si biscuitii Nabisco si marca Oreo; cafeaua Jacobs; ciocolata Milka, Côte d’Or si biscuitii LU.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: