General Motors, Ford si Chrysler au anuntat ca lanseaza campanii de reducere a preturilor autoturismelor comercializate pe piata americana. General Motors si Ford au anuntat ca vor modifica politica de stimulente acordate cumparatorilor pentru o mare parte a gamei de automobile si camionete, transmite Reuters. Ford isi va prelungi pana la 6 septembrie programul de acordare de rabaturi la nivelul celor prevazute pentru propriii angajati, care va fi extins pentru a include si anumite modele de camionete si automobile de teren din modelele programate pentru lansare anul viitor.
Divizia Chrysler a grupului DaimlerChrysler va extinde de asemenea programul de comercializare a vehiculelor cu discount-uri similare celor pentru angajati, au declarat surse apropiate discutiilor. Decizia companiilor americane survine anuntului de saptamana trecuta al Toyota Motor, care a decis sa majoreze usor preturile anumitor modele din 2006. Grupul GM a mai anuntat ca renunta la rabaturile mari in favoarea unor preturi pentru modelele de anul viitor apropiate de preturile finale pentru consumator. Potrivit unui comunicat al companiei, stimulentele vor fi acordate intr-un mod selectiv, din cauza concurentei intense de pe piata automobilelor.

Analistul Maryann Keller considera ca reducerea pretului de retail recomandat de producator este importanta deoarece valoarea de comercializare a unui vehicul vechi de trei ani este deseori calculata in functie de acest pret. Atat General Motors, cat si Ford, care fac eforturi pentru recastigarea cotei de piata in Statele Unite de la producatorii asiatici, au fost grav afectate de scaderea vanzarilor de vehicule de teren, cele mai profitabile modele. Vanzarile GM in Statele Unite au crescut cu 41% in iunie, in urma programului de discount-uri pentru clienti egale cu cele pentru angajati.



Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri