Vanzarile Unilever au crescut cu 6,1%
Cresterea trimestriala, de 6,1%, a companiei britanico-olandeze Unilever, care produce sapunul Dove, maioneza Hellmann's si supele Knorr, a depasit previziunile analistilor, situate intre 4,0% si 5,6%, cu o medie de 5,1%. Cresterea anuala a atins in 2007 un nivel de 5,5%.
Directorul executiv Patrick Cescau a declarat ca al patrulea trimestru a incheiat in forta un an cu o activitate buna, acesta fiind al treilea an in care cresterea vanzarilor s-a accelerat.
"Prin urmare, ramanem increzatori ca ne vom atinge obiectivele pentru 2010, de a avea o marja operativa cu un exces de 15% si sa avem o crestere consistenta si competitiva pe parcurs", a declarat Cescau.
"In 2008, estimam o crestere a vanzarilor de baza spre limita superioara a marjei de 3-5% si o imbunatatire a acestor margini operationale", a adaugat acesta.
Grupul a anuntat ca vrea sa rascumpere in 2008 actiuni in valoare de cel putin 1,5 miliarde euro.