Corporatia norvegiana Orkla a raportat in al treilea trimestru al anului un profit operational de 1,23 miliarde de coroane norvegiene (229,6 milioane dolari), in crestere cu 1% fata de perioada similara a anului trecut, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Profiturile operationale ale Orkla au fost afectate de cheltuieli exceptionale si de deprecierea activelor totalizand 429 milioane de coroane. "Dorinta noastra este sa readucem divizia de bunuri de consum in anul 2008, catre trendul profitabil pe care l-am inregistrat in trecut," a declarat directorul executiv al Orkla, Dag Opedal.

Corporatia norvegiana Orkla a raportat in al doilea trimestru al anului un profit operational de 1,19 miliarde de coroane norvegiene (205,3 milioane dolari), in crestere cu 14% fata de perioada similara a anului trecut. Castigurile inainte de dobanzi, taxe si amortizare au crescut in primul trimestru pana la 1,47 miliarde coroane (246,9 milioane dolari), depasind nivelul inregistrat in aceeassi perioada a anului trecut, de 1,17 miliarde coroane.

Grupul norvegian Orkla a intrat pe piata romaneasca in 2002, prin achizitionarea companiei Topway Food un producator de margarina, sosuri, ketchup si mustar, iar in 2005 a preluat, de asemenea, producatorul de pate Ardealul si pe cel de margarina Royal Brinkers. Aceste trei noi achizitii i-a adus firmei Orkla Foods Romania cinci noi fabrici de productie si peste 750 de noi angajati.

Compania face parte din grupul Orkla, care este cotat la bursa din Norvegia si a inregistrat venituri de sapte miliarde de euro in 2006, activand in domeniile bunurilor de consum de marca, media, chimie si investitii financiare. Conglomeratul are aproximativ 28.000 de angajati pe plan mondial.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri