Elon Musk râde de Microsoft și haosul creat de căderea sistemelor sale
În timp companii și oameni din întreaga lume au fost sau încă sunt afectați de haosul creat de căderea sistemelor și serviciilor oferite de Microsoft, apărute, potrivit informațiilor preliminare, de o actualizare făcută de compania CrowdStrike, Elon Musk s-a amuzat pe seama crizei de la Microsoft, relatează BusinessInsider.
Miliardarul a postat un emoji care râde ca răspuns la un meme distribuit pe X, amuzându-se de întreruperea sistemelor de la Microsoft. Explicația memei spune: „Totul este picat, dar această aplicație încă funcționează”.
— Elon Musk (@elonmusk) July 19, 2024
Companii aeriene, bănci, comercianți și furnizori de servicii medicale se confruntă cu perturbări pe scară largă după ce Microsoft a raportat probleme cu serviciile sale online, legate de o problemă ce se speculează că ar fi de la firma de securitate cibernetică CrowdStrike.
Problema i-a lăsat pe unii utilizatori Windows în imposibilitatea de a-și accesa sistemele și, în schimb, pe monitoarele lor a apărut un „ecran albastru al morții”.
Într-o altă postare despre X, Musk a citat și o postare anterioară pe care a publicat-o în 2021: „Macrohard >> Microsoft”.
— Elon Musk (@elonmusk) July 19, 2024CrowdStrike încearcă să descopere care este problema
James Bore, expert în securitate cibernetică și director general al Bores Group, a declarat pentru Business Insider că întreruperile par să fi fost cauzate de un instrument numit Falcon de la firma de securitate cibernetică CrowdStrike.
Bore a spus că problema nu poate fi rezolvată automat, necesitând o repornire manuală.
CEO-ul CrowdStrike, George Kurtz, a declarat într-o postare pe X că firma de securitate cibernetică „colaborează activ cu clienții care sunt afectați de un defect găsit într-o actualizare de conținut pentru gazdele Windows”.
CrowdStrike is actively working with customers impacted by a defect found in a single content update for Windows hosts. Mac and Linux hosts are not impacted. This is not a security incident or cyberattack. The issue has been identified, isolated and a fix has been deployed. We…
— George Kurtz (@George_Kurtz) July 19, 2024
El a adăugat că problema nu a fost un atac cibernetic sau un incident de securitate și că „problema a fost identificată, izolată și a fost implementată o soluție”.