Coca-Cola evalueaza oportunitatea inaintarii unei oferte pentru cumpararea Snapple - divizia de ice tea a companiei Cadbury Schweppes, ca incercare a gigantului american de a se lansa pe piata bauturilor pe baza de ceai, relateaza MarketWatch.
"Evaluam, in prezent, daca Snapple prezinta interes pentru noi sau daca ne putem descurca pe cont propriu", a declarat miercuri Neville Isdell, CEO Coca-Cola. O alta modalitate prin care Coca-Cola s-ar putea extinde pe piata bauturilor pe baza de ceai este reanimarea unui acord mai vechi, incheiat cu Nestle. Oficialii Coca-Cola s-au intalnit recent cu cei ai Beverage Partners Worldwide (societatea comuna Coca-Cola – Nestle), pentru a contura mai bine planurile comune, potrivit declaratiilor lui Isdell.

Noile produse realizate in colaborare cu Nestle sau achizitia diviziei de ice tea a Cadbury ar accelera eforturile depuse de Coca-Cola in incercarea de a oferi bauturi naturale si sanatoase, sucuri si sortimente de apa.

CEO-ul companiei a respins ideea conform careia bauturile racoritoare carbogazoase s-ar afla intr-un declin secular. Isdell a aratat spre noua crestere brusca a cotei de piata, inregistrata de Coca-Cola imediat dupa lansarea noii bauturi Coca-Cola Zero – cea mai puternica lansare de brand din ultimii douazeci de ani, potrivit CEO-ului.

Coca-Cola Zero a acaparat deja segmente de 3-5% din piete ca Franta, Germania si Japonia. Estimarile generale ale companiei implica o crestere de 3-4% in volumele vandute si o crestere de 6-8% a venitului operational.

La sfarsitul lunii mai, gigantul american a preluat producatorul de apa mineralizata Glaceau pentru suma de 3,12 miliarde de euro.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri