18 Ianuarie 2024

Proiect inedit în Franța: Carrefour bate palma cu Netflix pentru a atrage și fideliza noi clienți



Retailerul Carrefour a intrat în parteneriat cu Netflix într-un program numit Carrefour Plus, practic un abonament oferit pentru moment doar locuitorilor din Rouen și Bordeaux.

În această ofertă intră, concret, o reducere de 10% la toate brandurile proprii Carrefour, precum și un abonament Netflix Standard, cu publicitate, pentru 5,99 EUR/lună, informează European Supermarket Magazine.

Cât despre numărul de produse la care au acces clienții alegând Carrefour Plus, acesta este de nu mai puțin de 6000, după cum remarcă chiar Netflix, care specifică totodată că parteneriatul de acest tip este primul între un mare retailer și serviciul de streaming.

Mai mult decât atât, prin acest nou serviciu oferit clienților, aceștia beneficiază de livrare gratuită în cazul comenzilor de peste 60 de euro.

"La Carrefour, încercăm întotdeauna să inovăm și să propunem noi servicii și promoții în încercarea de a îmbunătăți expriența clienților noștri și de a le proteja puterea de cumpărare", a transmis Caroline Dassié, Director în cadrul Grupului Carrefour.

În anunț se specifică de asemena faptul că, în cazul în care acest proiect va avea succes în Rouen și Bordeaux, va fi implementat apoi la nivelul întregii Franțe.



Citeste si