4 Noiembrie 2022

Venirea lui Musk la Twitter a declanșat furtuna: 1,3 mil. de conturi închise, iar branduri uriașe vor să se retragă



În doar o săptămână de la venirea lui Elon Musk în fruntea Twitter s-a declanșat o furtună pentru platforma de socializare, rezultatul fiind peste 1 milion de conturi închise sau suspendate, iar branduri mari și-au suspendat și ele campaniile de publicitate, până când situația se va calma.

O analiză a conturilor de pe Twitter realizată de Bot Sentinel indică faptul cu mai mult de 1 milion de utilizatori și-au închis sau suspendat conturile, dovada că mulți dintre cei care au amenințat să se retrag de pe rețea dacă va fi preluată de Elon Musk s-au ținut de cuvânt.

Cei de la Bot Sentinel au numărat 1,3 milioane de conturi inactive, iar dintre aceastea circa 877.000 de fiind complet dezactivate, iar 497.000 de conturi suspendate.

Potrivit analizei amintite, reiese că mulți utilizatori începuseră deja să se retragă de pe rețeaua de socializare și înainte de anunțul oficial al preluării, dar în doar 6 zile după preluare, numărul de conturi dezactivate a crescut de trei ori, față de săptămâna precedentă, relatează BusinessInsider.

Audi, Volkswagen și General Motors au suspendat campaniile de publicitate

O altă problemă serioasă care s-a abătut asupra Twitter în prima săptămână de la preluarea lui Elon Musk este retragerea unor branduri uriașe din platformă. General Motos, Volkswagen, Audi și Pfizer și-au suspendat campaniile publicitare, pe fondul îngrijorării legate de viitorul platformei, potrivit BusinessInsider.

Totodată, pentru că Elon Musk este și cel mai mare acționar al Tesla este un alt motiv pentru care constructorii auto ar prefera să nu facă reclamă pe platforma deținută de un competitor pe piața auto.

Mondelez, General Mills sau Interpublic Group sunt alte companii care și-au suspendat campaniile publicitare.

Elon Musk a încercat să convingă marile branduri că Twitter va rămâne o platformă sigură, dar faptul că excentricul miliardar a spus că moderarea va fi mult mai relaxată în ceea ce privește mesajele care pot fi transmise prin platforma pe care o deține acum, i-a făcut pe mulți advertiseri se se teamă de modul în care se va transforma Twitter.



Citeste si