18 Iunie 2014

(R) Evolutie in retail: in 5 ani clientii vor putea fi identificati la intrarea in magazine



In urmatorii cinci ani marile lanturi de retail isi propun sa investeasca masiv in tehnologii in-store prin care ii vor putea identifica pe clienti chiar de la intrarea in magazine, scrie Business Insider.

Daca in prezent doar 3% dintre retaileri au posibilitatea de a-i identifica pe consumatori chiar de la intrarea in magazine, in urmatorii cinci ani procentul ar putea creste pana la 72%. Aceste cifre indica faptul ca retailerii sunt din ce in ce mai interesati de utilizarea dispozitivelor prin care pot intercepta semnalul Bluetooth emis de telefoanele consumatorilor.

16% dintre retaileri colecteaza informatii in timp real prin sistemele POS, in timp ce 63% vor implementa aceasta tehnologie in urmatorii cinci ani.

Synqera, un start-up rusesc din domeniul comertului, a lansat anul trecut un instrument prin care retailerii pot ‘citi’ emotiile si preferintele consumatorilor. Aparatele sunt amplasate in zona caselor de marcat si pe baza unor senzori pot concepe oferte promotionale personalizate in functie de momentul din zi, sezon sau chiar dispozitia sau imbracamintea clientului. Instrumentul colecteaza informatii despre ce a achizitionat consumatorul si pe baza datelor obtinute poate construi oferte care l-ar putea interesa in momentul in care revine in magazin.



Citeste si