In urma achizitiei Body Shop, L'Oreal isi va mari reteaua de distributie cu 2.000 de magazine, situate in peste 15 tari.
"Aceasta achizitie va intari portofoliul marcii L'Oral, cu o marca foarte complementara, in privinta identitatii si valorilor de prim rang. L'Oral se angajeaza sa respecte aceste valori", a subliniat grupul francez.
Aceasta achizitie nu este o surpriza. L'Oral si-a exprimat aceste intentii inca din 23 februarie, cand a informat ca studiaza posibilitatea acestei achizitii. in acest fel, L'Oral isi va consolida prezenta in sectorul distributiei.
The Body Shop, cunoscut din anul 1976 pentru sapunurile sale de fructe si prin opozitia fata de experimentele pe animale, detinea 2.085 magazine in 54 de tari pe tot globul, la finele lunii august a anului trecut, realizand o cifra de afaceri de 419 milioane de lire (603 milioane euro) in exercitiul financiar incheiat la sfarsitul lunii februarie 2005.
Principalele piete ale grupului sunt in Marea Britanie si Statele Unite ale Americii. incepand cu anul trecut, Body Shop a intrat si in Rusia si Iordania.
Fondatorii grupului Body Shop, Gordon si Anita Roddick, detin 19,2 la suta din capital si sunt membri neexecutivi ai consiliului de administratie.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: