13 Decembrie 2010

Topul celor mai populare branduri romanesti pe Facebook



Inna, Radio Zu si Edward Maya sunt cele mai populare branduri printre cei peste 2,1 milioane de utilizatori romani ai retelei de socializare Facebook, arata datele Romanian Brands on Facebook , un top realizat pe baza numarului de fani inregistrat de fiecare brand.

Inna, unul dintre cei mai cunoscuti artisti romani la nivel internationali, conduce topul cu 1.694.516 de fani pe Facebook, aceasta fiind urmata de la mare distanta de Radio Zu cu 154.198 de fani si de cantaretul Edward Maya cu 150.671.

Pe locul patru se afla grupul Akcent cu 136.825 de prieteni, iar pe pozitia a cincea emisiunea Cronica Carcotasilor care inregistreaza 125.853 de fani.

Diferenta semnificativa dintre Inna si celelalte branduri arata popularitatea de care se bucura aceasta la nivel mondial, mediul online, in special YouTube si Facebook, fiind printre canalele folosite foarte intens de artista pentru promovare.

Pe de alta parte si ceilalti artisti romani din top sunt cantareti care la fel ca si Inna au reusit sa lanseze hituri pe piata internationala, un exemplu fiind melodia „Stereo Love” a lui Edward Maya care a devenit foarte cunoscuta in tari precum Franta, Rusia, Italia si Olanda.

Intre primele zece branduri din Romania se mai numara Adoptiicaini, Mircea Badea, radiourile Kiss FM si Vibe FM, dar si Guma Turbo.

Topul se poate schimba insa foarte rapid deoarece cifrele legate de numarul de fani pentru fiecare pagina sunt preluate de la Facebook la un interval de 10 minute. Cifrele prezentate au fost inregistrate pe 12 decembrie, la ora 13.00.

Romanian Brands on Facebook reprezinta topul brand-urilor din Romania pe baza afinitatilor reale ale utilizatorilor si nu pe traficul brut pe care il deserveste un site.

Aplicatia a fost dezvoltata de catre Andrei Stefan, dezvoltator de software freelancer, proprietarul retelei de socializare lumeaemica.ro.

Sursa: Romanian Brands on Facebook
Cifrele prezentate au fost inregistrate pe 12 decembrie, la ora 13.00.



Citeste si