7 Iunie 2010

Social networking-ul, principala activitate a posesorilor de telefoane inteligente



Social networking-ul este activitatea cu cea mai mare crestere printre posesorii de telefoane inteligente sau telefoane cu acces la Internet (n.r. – features phones).
In prezent exista aproape de trei ori mai multi consumatori care folosesc aplicatii mobile pentru Facebook, Twitter si MySpace fata de anul trecut, ceea ce confirma faptul ca acest segment domina piata de aplicatii, scrie TG Daily.

Potrivit unor date ale companiei de cercetare comScore, numarul utilizatorilor ce folosesc aplicatii pentru retele sociale a crescut spectaculos in luna aprilie comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Dintre cei 69,6 milioane de utilizatori de telefoane mobile care au descarcat aplicatii mobile in primele trei luni ale acestui an, 14,5 milioane erau dedicate retelelor sociale, in crestere cu 240% fata de anul anterior.

“Activitatea de social networking este de departe activitatea mobila cu cea mai mare crestere. Cu 20% dintre utilizatorii mobili care acceseaza site-urile retelelor sociale prin telefon , ne asteptam ca utilizarea ambelor aplicatii (n.r. - browser de internet si retele sociale) sa creasca consumul retelelor sociale”, a declarat Mark Donovan, vicepresedinte comScore.

De asemenea, aplicatiile pentru stiri au inregistrat o crestere importanta (124%), iar cele bancare si-au dublat numarul utilizatorilor in luna aprilie fata de anul trecut.

Utilizarea aplicatiilor mobile a crescut in total cu 28% anual, iar activitatea browserelor mobile a crescut cu 31%. Totusi, aceasta veste nu este una de bun augur pentru operatorii telecom, care s-au plans de faptul ca nu pot face fata cresterii traficului de date din retele.



Citeste si