Clientii companii si persoane fizice pot primi factura Romtelecom doar in varianta electronica, renuntand la cea pe hartie, anunta oficialii celui mai mare operator de telefonie fixa pe piata locala.
Facturile electronice vor ajunge la clienti, la cerere, prin intermediul aplicatiei MyAccount. Fiecare client va fi anuntat prin e-mail si/sau SMS de emiterea facturii sale.

Clientii cu acces la internet vor putea sa-si acceseze contul cu ajutorul parolei, pe site-ul Romtelecom, si vor putea sa-si descarce factura electronica. Toate facturile descarcate au valoare fiscala si sunt autorizate pentru a fi folosite in evidentele contabile, eliminandu-se astfel necesitatea arhivarii fizice.

Un cont MyAccount pentru clientii rezidentiali se poate crea cu ajutorul catorva date de autentificare si a unei adrese de e-mail valide. In cazul clientilor companii crearea unui cont se face apeland 1930 (gratuit in reteaua Romtelecom).

Dupa logare, MyAccount ofera si alte facilitati, precum vizualizarea gratuita a facturilor din ultimele sase luni sau situatia platilor.

Clientii rezidentiali au si posibilitatea de a achita online factura Romtelecom prin MyAccount.

Romtelecom a inregistrat venituri de 194,8 milioane de euro si un profit operational de 59,3 milioane de euro in primul trimestru al acestui an

Compania telecom avea la finalul lui martie aproximativ 890.000 de televiziune, 830.000 de clienti de internet si 2,7 milioane de abonati de telefonie fixa.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri