Aceasta este pentru prima data cand Google integreaza informatii Facebook in rezultatele sale de cautare. Totusi, integrarea este mult mai limitata decat in cazul acordului dintre reteaua sociala si motorul de cautare Bing de la Microsoft.
Google poate indexa doar actualizarile de pe platforma Facebook Pages, care sunt pentru organizatii, companii, celebritati si formatii si actioneaza mai mult ca un instrument de marketing.
Bing poate indexa actualizari ale utilizatorilor care doresc sa le faca publice. Relatia dintre Facebook si Microsoft este mai apropiata deoarece gigantul software este investitor in reteaua sociala si asigura cautarile retelei sociale.
Sheryl Sandberg, directorul operational al Facebook, a anuntat ca respectivele acorduri de indexare atat cu Bing cat si cu Google nu au fost influentate de termeni financiari.
In timpul anului trecut, cresterea popularitatii Twitter a inceput sa faca motoarele de cautare obisnuite mai "incete si sa fie depasite de actualizarile in timp-real".
Aceste modificari de comportament al consumatorilor au determinat atat Google cat si Bing sa colaboreze cu Twitter, MySpace si Facebook cu tendinta de a face cautarile mult mai rapide si mai relevante.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: