10 Februarie 2010

ASF, furnizor de soft pentru colectarea datoriilor, lanseaza in strainatate un soft de raportare



Advantage Software Factory (ASF), producator local de aplicatii de colectare debite restante si aplicatii de management al relatiilor cu clientii vrea sa lanseze in strainatate o a treia linie de afaceri si anume softul de raportare denumit NextReports, anunta compania
NextReports este un instrument de raportare care nu necesita cunostinte tehnice extinse, iar produsul functioneaza fara a fi necesare alte baze de date, servere sau sisteme specifice.

Managerii ASF estimeaza ca in 2010 clientii locali vor genera peste 80% din cifra de afaceri a NextReports, dar in acest procent se va inversa in circa 3 ani

“Pentru extern am facut doar primul pas, respectiv lansarea site-ului international si introducerea aplicatiei pe site-uri care prezinta solutii IT. In acest an vrem sa popularizam solutia pe site-uri externe de profil si sa incheiem parteneriate de distributie online si offline. Speram sa convingem clientii prin capabilitatile mentionate si in urma evaluarii versiunilor demo ale produsului”, afirma Stefan Paun (foto), director general Advantage Software Factory.

Cele doua componente ale aplicatiei de raportare Next Reports Designer si NextReports Server se vor costa intre 99 euro/licenta in cazul Designer si 999 de euro in cazul aplicatiei de server, pentru un numar nelimitat de utilizatori.

ASF a mai lansat pe piata externa si solutia de colectare a datoriilor Capone Banking. Aceasta era folosita la finalul anului trecut in noua tari europene care aduceau 15-20% din veniturile de un milion de euro obtinute in 2009

Firma infiintata in 2001 a avut anul trecut afaceri de doua milioane de euro, iar oficialii companiei estimau in decembrie ca businessul va creste cu 10% in 2010. Profitul net al ASF a fost in 2009 de circa 12-13% din cifra de afaceri.

Cele mai multe venituri ale companiei provin din vanzarile de solutiile de colectare a datoriilor si din vanzarile de solutii CRM (managementul relatiilor cu clientii).



Citeste si