Compania a lansat pentru clientii de business „My e-mail”, serviciul de e-mail mobil care le permite utilizatorilor sa primeasca si sa raspunda la e-mailuri, sa acceseze functii ale programului Outlook, cum ar fi calendarul, lista de contacte si adresele de email ale colegilor sau sa programeze intalniri.
“Segmentul de business a reprezentat una dintre prioritatile noastre in 2008, iar rezultatele muncii concentrate se regasesc in cresterea bazei de clienti corporativi. Pentru anul urmator, vom continua sa formulam propuneri agresive si pentru segmentul de business”, a mai declarat Theocharopoulos.
Serviciul de e-mail mobil este disponibil in trei pachete standard care includ intre 5 si 20 MB la preturi incepand de la 5 euro/luna pentru cel mai mic pachet. Traficul aditional este taxat cu tarife intre 0,30 euro si 0,80 euro/ MB, in functie de abonament.
Cosmote Romania a raportat pentru primele noua luni ale acestui an o crestere a cifrei de afaceri de peste 93% fata de perioada similara a anului trecut pana la o valoare de 203 milioane de euro.
Compania a raportat pentru primele trei trimestre un profit operational de 10,6 milioane de euro, ceea ce reprezinta peste 5% din totalul veniturilor.
Cosmote Romania avea la data de 30 septembrie un portofoliu de 5,24 milioane de clienti, in crestere cu peste 86% fata de perioada similara a anului trecut.
Principalii competitori ai Cosmote pe piata romaneasca sunt Orange Romania, Vodafone, Zapp si RCS-RDS.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: