Sony Corp va investi peste 925 milioane dolari intr-o noua fabrica de productie a ecranelor pe baza de cristale lichide (LCD) ce va fi constuita de compania Sharp, urmarind sa satisfaca cererea in crestere pentru LCD-uri, a anuntat marti cotidianul de afaceri Nikkei, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Sharp construieste cea mai mare fabrica de LCD-uri din lume in orasul Sakai, din vestul Japoniei, cheltuind 380 miliarde yeni (3,5 miliarde dolari).
Fabrica va incepe sa produca din martie 2010.
Sony urmareste sa-si dubleze vanzarile la televizoarele LCD cu aproape 20 de milioane de unitati, in anul fiscal ce va incepe in aprilie.
Cererea globala pentru televizoarele LCD este asteptata a se dubla, la 155 milioane unitati pana in 2012, potrivit Japan Electronics and Information Technology Association.
Potrivit cotidianului Nikkei, fondul american de investitii Carlyle va achizitiona o participatie majoritara intr-o companie producatoare de LCD-uri, contra sumei de 1,3 miliarde dolari.
Compania, denumita NH Techno Glass, este detinuta in proportie de 50% de Nippon Sheet Glass si 50% de Hoya Corp.
Producatorul marcii Panasonic, Matsushita Electric Industrial, care pana in prezent a investit masiv numai in tehnologia ecranelor pe baza de plasma, a declarat luna aceasta ca va cheltui 300 miliarde yeni pentru a construi o fabrica care sa produca ecrane LCD pana in 2010.
Compania Toshiba a anuntat in decembrie 2007 ca va cumpara ecrane LCD produse de Sharp.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: